I. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem: https://byolga.pl/ (dalej „Sklep”).
- Właścicielem Sklepu by Olga Prożalska jest Olga Prożalska, z siedzibą w Piasecznie 05-502 ul Słoneczna 18 wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP: 1231069630 REGON: 141349012, adres e-mail: mentalflow@byolga.pl, (dalej „Sprzedawca”).
- Regulamin jest dokumentem, który określa prawa i obowiązki stron umowy zawieranej za pośrednictwem Sklepu.
- Klientem może być każda osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która korzysta z usług Sklepu (dalej „Klient”).
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub nie kompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Zamówienia można dokonać poprzez podanie niezbędnych informacji (danych osobowych i adresowych) umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.\
II. Definicje
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą MentalFlow by Olga, Olga Prożalska wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 1231069630 REGON 141349012
- Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Przedsiębiorca- osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym: https://byolga.pl
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Koszy – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
- Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.
III. Rodzaj i zakres usług
- Sklep oferuje usługi z zakresu:
- Konsultacji biznesowych – indywidualnych lub grupowych spotkań z ekspertem w celu omówienia wybranych zagadnień biznesowych.
- Treningów mentalnych
- Mentoringów – sesji mających na celu rozwój kompetencji zawodowych Klienta,
- Audytów – analizy i oceny działań biznesowych, procesów lub strategii,
- Programów rozwojowych,
- webinarów
- szkoleń
- e-booków.
- Usługi realizowane są w formie online lub stacjonarnej, zgodnie z opisem każdej oferty.
IV. Kontakt ze sklepem
- Adres sprzedawcy: ul. Słoneczna 18 05-502 Piaseczno
- Adres e-mail sprzedawcy: mentalflow@byolga.pl
- Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 86 1140 2004 0000 3802 7665 5421
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów podanych w niniejszym paragrafie.
V. Zasady korzystania ze Sklepu
- Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Regulaminem oraz dobrymi obyczajami.
- Do złożenia zamówienia konieczne jest posiadanie aktywnego konta e-mail oraz dostępu do urządzenia z przeglądarką internetową.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta.
VI. Wymagania techniczne
- Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na
Produkty, niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Chrome, Internet Explorer itp
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
- włączona obsługa plików cookies,
- zainstalowany program FlashPlayer.
VII. Procedura zamówienia
- W celu złożenia zamówienia Klient wybiera interesującą go usługę i wypełnia formularz zamówienia dostępny na stronie Sklepu.
- Klient wypełnia Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia.
- Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia oraz szczegółami płatności.
- Klient wybiera jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłaca zamówienie w określonym terminie.
- Umowa o świadczenie usług zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę.
VIII. Ceny i płatności
- Wszystkie ceny podane na stronie Sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT, jeśli obowiązuje).
- Płatność za zamówione usługi odbywa się za pomocą dostępnych metod płatności, takich jak:
- System płatności online [ PayNow, Blik, TubaPay]
- Na końcową kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz ewentualny koszt dostawy ( w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o których Klient jest informowany na Stronie Sklepu w trakcie składania Zamówienia i w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
- W przypadku audytu szkoły językowej – ostateczna cena jest podawana indywidualnie po obliczeniu wysokości końcowej ceny. W zależności od wielkości szkoły i zakresu wykonanych prac.
IX. Realizacja usług
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie Internetowym.
- Terminy realizacji usług są ustalane indywidualnie z Klientem, zgodnie z dostępnością Sprzedawcy i preferencjami Klienta.
- Usługi są realizowane w terminach uzgodnionych z Klientem podczas procesu zamówienia.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany terminu realizacji usługi z przyczyn niezależnych, o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany.
X. Rezygnacja i odstąpienie od umowy
- Klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni, z wyjątkiem sytuacji, gdy:
- Usługa została w pełni zrealizowana za zgodą Klienta.
- Świadczenie usługi rozpoczęto przed upływem terminu do odstąpienia, za wyraźną zgodą Klienta.
- W celu odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest złożyć oświadczenie w formie pisemnej lub elektronicznej na adres e-mail Sprzedawcy.
- W przypadku przesłania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy zawartej na odległość, drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Klientowi na adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
- Skutki odstąpienia od Umowy:
- W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Klient powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Klient odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
- Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
- Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
XI. Reklamacje
- Klient ma prawo do zgłaszania reklamacji dotyczących świadczonych usług.
- Reklamacje należy składać na adres e-mail: mentalflow@byolga.pl
- Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie [np. 14 dni roboczych] od dnia jej otrzymania i informuje Klienta o wyniku postępowania.
XII. Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
- Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klienta zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z Rozporządzeniem RODO.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
- Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
- W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską. Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
- W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Sklepu.
XIII. Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie internetowej Sklepu.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Zmiany obowiązują od momentu ich opublikowania na stronie Sklepu.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa.